سبد خرید

جمع خرید 0

بهترین ایده ها برای کادو تولد خانم ها و آقایان

بهترین ایده ها برای کادو تولد خانم ها و آقایان

اگر به دنبال کادو تولد می گردید و نمی دانید چه چیزی را به عنوان کادو تولد به همسرتان هدیه دهبد به شما پیشنهاد میکنم کادویی را به عنوان هدیه روز تولد همسرتان هدیه دهید که به آن علاقه داشته باشد خوش بختانه همه خانم ها به بدلیجات علاقه دارند

کادو تولد چی بخرم؟

اگر به دنبال کادو تولد می گردید و نمی دانید چه چیزی را به عنوان هدیه تولد به همسرتان هدیه دهید به شما پیشنهاد میکنم کادویی را به عنوان هدیه روز تولد همسرتان هدیه دهید که او علاقه داشته باشد خوش بختانه همه خانم ها به بدلیجات علاقه دارند و شما میتوانید انواع بدلیجات را به عنوان کادویی مناسب برای تولد همسرتان به او هدیه دهید. برای کادو تولد می توانید نیم ست استیل به همسرتان هدیه دهید. نیم ست استیل ضربان قلب یا نیم ست استیل مدلی دیگر به عنوان کادو میتواند بسیار مناسب باشد. برای هدیه تولد میتوانید دستبند استیل یا گوشواره بدلی هدیه دهید شاید دلتان بخواهد گردنبند مرغ آمین را به همسرتان هدیه دهید. برای کادو میتوانید سرویس های بدلیجات را به همسرتان هدیه دهید.البته هرشخصی کادویی مناسب با بودجه خود به عشقش هدیه میدهد. گاهی یک شاخه گل به عنوان کادو بهتر از یک سرویس طلا عمل میکند و روز تولد همسرتان را برایش بیاد ماندنی خواهد کرد. گاهی هم سرویس طلا که هیچ بنز آخرین مدل به عنوان هبه نمیتواند خوش بختی را برای شما و همسرتان به ارمغان آورد. بگذریم کادو گرفتن برای هر فردی میتواند خاطره انگیز باشد پس خرید هدیه تولد را هرگز فراموش نکنید تحفه تولدهمانطور که گفته شد بسته به سلیقه فرد و بودجه اش میتواند متفاوت باشد همین تفاوت در خرید کادو ها جشن تولد را متفاوت میکند تصورش را بکنید کلی کادو برای شما هر کدام یک رنگ یک طرح و یک ویژگی خاص یکی شاخه گل برایتان هدیه آورده دیگری روسری را به عنوان تولد مناسب دیده و فرد دیگری هم بدلیجات برایتان به عنوان هدیه آورده است. مطمئنا این همه تنوع شما را به وجد می آورد و روز تولدتان را برای شما بیاد ماندنی خواهد کرد.

بهترین کادو تولد برای دختر ها چیست ؟

همانطور که قبل تر هم اشاره شد هیچ دختر خانم و خانمی نیست که به بدلیجات و زیور آلات علاقه نداشته باشد. پس پیشنهاد ما به شما برای خرید بهترین هدیه تولد خرید بدلیجات است که تنوع بسیاری هم دارد از بدلیجات ارزان استیل دخترانه تا زنانه همه و همه در وب سایت شهر بدلیجات موجود است و شما میتوانید انواع نیم ست های استیل را به عنوان تحفه تولد به عشقتان هدیه دهید. یا میتوانید از دستبند های استیل به عنوان کادو برای خود یا همسر دلبندتان سفارش دهید واگر کمی پولدار تر باشید میتوانید از کار های مارک کلیو استفاده کنید که سرویس ها و نیم ست ها وگردنبند های آنها بی نظیر است و با طلا هیچ تفاوتی ندارد چرا که از نگین های سواروسکی در این مارک محبوب و مطرح جهانی استفاده شده است. به هر حال انتخواب بسیار سخت است ولی اگر دوست داشته باشید و به توصیه ما برای خرید برای همسرتان عمل کنید پشیمان نمیشود حتما برای خرید گیفت تولد برای همسرتان بدلیجات را مد نظر داشته باشید.یادتان باشد روز تولد میتواند بهترین خاطره را در ذهن مخاطب شما به یادگار گذارد پس بهترین را برای بهترین فرد زندگیتان تهیه نمایید.

تا اینجا راجع به گیفت تولد مطالب کلی گفته شد اگر بخواهیم صادق باشم خرید هدیه تولد مقوله پیچیده ایست. اگر برای دختر خانم های نوجوان است سلیقه شما باید مناسب این سن و سال باشد و اگر ب رای دختر خانم های جوان قصد خرید کادو را دارید باید طور دیگری خرید کنید و اگر برای همسرتان قصد خرید دارید سلیقه تان را باز هم باید با ذایقه همسرتان تغییر دهید شاید بخواهید کادویی برای تولد برادر کوچکتان هدیه بگیرید و شاید کادویی برای آقایی جوان مد نظر داشته باشید. نگران نباشید برای خرید کادو، ما برای شما پیشنهاد های ویژه ای داریم به ترتیب به برسی خرید کادو برای هر یک از گروه های سنی می پردازیم تا شما را با سلیقه های مختلف آشنا کنیم و شما را راهنمایی کنیم تا بهترین کادو را برای کسی که می خواهید بخرید.

کادو تولد چی بخرم؟

بهترین کادو تولد برای دختر ها چیست ؟

کادو تولد برای دختران

عروسک بخرید و کادو دهید:

دستبند چرم یا دستبند استیل هدیه دهید

ساعت مچی دخترانه هوشمند بخرید

دفتر چه خاطرات را به عنوان کادو تولد هدیه دهید

آویز کیف کادو تولدی مناسب برای دختر خانم ها

شکلات کادویی مناسب برای تولد دختر خانم ها

ست ساعت و کیف پول چرم کادویی مناسب برای دختر خانم شماست

دستبند مهره ای کادویی مناسب برای دختر خانم ها

پاور بانک یا شارژر گوشی قابل حمل

بالشتک مهتابی

مجموعه لوازم آرایش

دسته گل

کادو تولد گارد تلفن دخترانه بخرید

اسپیکر بیسیم هدیه ای مناسب برای کادو دادن

منوپد کادو تولدی مناسب همه سنین و همه سلیقه ها

گوشواره بخرید و هدیه دهید

کوله پشتی، کیف پول،کیف شونی

عطر و ادکلن

شال و روسری کادویی مناسب برای دختر خانم های جوان

عکس نوستالوژیک قاب شده بهترین کادو

گوی برفی

جعبه زیور آلات و بدلیجات موزیکال کادویی مناسب

ماگ جادویی

انگشتر دخترانه، کادویی جالب و مناسب برای زادروز تولد

شمع معطر

عینک آفتابی بخرید

تیشرت کادو دهید

مجسمه چینی

کتاب

دسته کلید

کلیپس

کفش

آینه یک هدیه مناسب

النگو

جاکلیدی

تابلو نقاشی

لپ تاب

کنسول بازی یک هدیه جذاب و دوست داشتنی:

کادو تولد برای دختران

حتما میدانید گرفتن هدیه همیشه با ذوق و شور و اشتیاق خاصی همراه است الاخصوص دختر ها ذوق خیلی خاصی هنگام گرفتن کادو دارند. همانطور که در بالا اشاره شد گاهی شاخه گلی بهترین هدیه محسوب می شود و گاهی طلا و زیور آلات نمیتواند خلق و خوی دختران را سر جایش بیاورد و هر کادویی برای تولدشان بخری جواب نمیدهد.البته این مورد از ویژگی های همه دختر خانم هاست!!!!!!!! و شما نمیدانید در دل آنها چه میگذرد تا بتوانید بهترین موقع کادو تان را هدیه دهید.

عروسک بخرید و کادو دهید:

عروسک های پولیشی و عروسک های روسی میتوانند کادو مناسب برای دختر خانم های نوجوان و جوان باشند.

شما میتوانید انواع عروسک ها را برای دختر خانم های نوجوان و جوان به عنوان تحفه تولد در نظر بگیرید و در موقع مناسب به دختر خانم، خواهر و یا همسر خود هدیه دهید.همانطور که میدانید اغلب دختر خانم ها علاقه خاصی به عروسک ها دارند و هیچ چیز نمیتواند جای عروسک را برای آنها پر کند. عروسک ها هدیه مناسب هستند چون به شدت عواطف و احساسات دختر ها را تحریک می کنند و برای آنها جذاب اند. اگر فکر میکنید دختر و یا خواهر تان به عروسک علاقه دارد برای تولدش عروسک بخرید و او را هیجان زده کنید.

 

دستبند چرم یا دستبند استیل هدیه دهید

دستبند های چرمی با پلاک اسم نوشته و یا علامت هایی نظیر بینهایت و ضربان قلب یا دستبند هایی با یراق تاج می تواند گزینه ای مناسب به عنوان کادو تولد برای دختر خانم ها باشد.

دستبند چرم با یراق اسم نقره هم هدیه خوبی است وبه مچ دختر خانم ها می آید و هم باعث میشود تا حس شکست ناپذیری و توانستن در وجود دختر ها شعله ور شود و همین امر باعث میشود تا در هنگام مواجهه با مشکلات احساس کمبود و ضعف نکنند و به راحتی با مشکلاتشان مقابله کنند وهمیشه پیروز و سر بلند باشند.

دستبند های استیل نیز گزینه مناسبی برای هدیه دادن و هدیه تولد دادن هستند هم قیمت مناسبی دارند و هم تنوع طرح هایشان زیاد است و هر نوع سلیقه ای را پوشش میدهند. دستبند هایی ظریف و زیبا با طرح های مختلف از چشم زخم گرفته تا ضربان و دونه برف و مدل برگی و مدل های متنوع و فراوان دیگر همه و همه میتوانند کادویی مناسب برای دختران جوان باشند.

ساعت مچی دخترانه هوشمند بخرید

ساعت ها میتوانند کادو تولد مناسبی برای دختر خانم ها ی جوان باشند. ساعت به خودی خود زیباست و زیبایی و نشاط را به دخترتان هدیه میدهد. البته از این واقیت نمیتوان گذشت که همه دختر ها ساعت مچی را خیلی دوست دارند. این هدیه میتواند دختر و یا خواهرتان را وقت شناس نماید حال اگر این ساعت هوشمند باشد ویژگی های منحصر به فردی را با خود به همراه دارد که متناسب با سلیقه شما میتواند فعال و مورد استفاده قرا گیرد علاوه بر آن اگر ساعت را به عنوان هدیه انتخواب کنید چون ساعت تا مدت ها سالم کار می کند میتواند هر روز خاطره شما را برای او در ذهنش تازه کند و موجب دوستی و الفت هر چه بیشتر شما و خواهرتان شود.

دفتر چه خاطرات را به عنوان کادو تولد هدیه دهید

خوب همانطور که میدانید خیلی ها علاقه دارند خاطرات روزانه خود را ثبت کنند. پس در صورتی که از این ویژگی خواهر و یا دختر خانم خود اطلاع دارید بهترین کادو میتواند دفتر چه ای زیبا و شکیل برای ثبت خاطرات روزانه اش باشد. خاطره نویسی در برخی موارد عشق دختر هاست و آنها را خوشحال میکند پس شما می توانید با خرید یک دفتر چه خاطرات چرمی و یک قلم شیک رضایت و دلبستگی دختر تان را نسبط به خودتان بیشتر کنید و هدیه مناسب را به او هدیه دهید تا هر وقت شروع به نوشتن خاطره ای میکند شما را به یاد آورد.همانطور که می بینید خرید و انتخواب هدیه تولد برای دختران بسیار سخت و پیچیده است.

هدفون های با طرح دخترانه هدیه دهید

هذفون ها بسیار پر کاربرد هستند و مورد استفاده خانم ها ی جوان و آقایان قرار میگیرند. اگر دختر خانم شما علاقه به گوش دادن آهنگ دارد یا پادکست های صوتی گوش میدهد و یا درسش را ضبت کرده و موقع امتحان به گوشیدن تدریس استاد می پردازد بهترین گزینه برای هدیه دادن همین هدفون می باشد.

آویز کیف کادو تولدی مناسب برای دختر خانم ها

آویز کیف نیز میتواند به عنوان کادو تولد مورد استفاده شما قرار گیرد مخصوصا آویز های کیف پولیشی بسیار محبوب و مورد علاقه خانم ها هستند خرگوش های پولیشی یا همان خرگوش یواشکی و خز های آویز کیف نمونه هایی از آویز کیف هستند که میتوانند گزینه مناسبی برای کادو دادن به دختر خانم های جوان باشند

 

شکلات کادویی مناسب برای تولد دختر خانم ها

شکلات ها در انواع و اقسام مختلفشان گزینه مناسبی برای کادو هستند شکلات با تمام ذایقه ها میخورد و همه شکلات دوست دارند و خرید یک باکس شکلات هم مقرون به صرفه است و هم گیفت تولدی دوست داشتنی برای خانم ها و دختر خانم هاست.

 

ست ساعت و کیف پول چرم کادویی مناسب برای دختر خانم شماست

اگر نمیدانید علایق خواهرتان چیست تا برایش طبق سلیقه اش گیفت تولد بخرید به شما پیشنهاد میکنم ست ساعت و کیف پول چرمی را به او هدیه دهید تا هبه مورد پسندش را از شما گرفته باشد شک نکنید که گرفتن این هدیه از سوی شما برایش بسیار جذاب و دلگرم کننده خواهر بود.

 

دستبند مهره ای کادویی مناسب برای دختر خانم ها

دستبند های مهره ای سنگی و پلاستیکی این روز ها مد شده اند و بسیاری از دختر خانم ها و خانم های جوان علاقه به پوشیدن این مدل دستبند ها دارند. با خرید این مدل دستبند و هدیه دادن آن به عنوان کادو تولد مطمینا شما یک کادو مناسب برای تولد دختر و یا خواهرتان به او هدیه داده این چون این مدل دستبند ها بسیار محبوب هستند و در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند. برای خرید دستبند مهره ای میتوانید از اینجا اقدام به خرید نمایید.

 

پاور بانک یا شارژر گوشی قابل حمل

کادو شما میتواند پاور بانک باشد. پاور بانک ها نیز یکی از موارد پر استفاده امروزی هستند و این قابلیت را به شما میدهند تا همیشه گوشیتان پر از شارژ باشد امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و دسترسی مدام صاحبان تلفن همراه به اینترنت نیاز به شارژتلفن هوشمند به پاور بانک بیشتر شده است. پس اگر در دسترس بودن دختر و یا پسرتان برای شما مهم است یک پاور بانک میتواند کادویی مناسب برای شما باشد تا به دخترتان هدیه دهید

 

بالشتک مهتابی

بالشتک مهتابی کادویی مناسب و مد روز و مناسب برای دختر خانم های جوان به عنوان هدیه ای نشاط آور دوست داشتنی و جذاب برای آنها میباشد. چراغ های ال ای دی این بالش ها در شب باعث درخشش این مدل بالشتک شده و جلوه های زیبایی را در شب و موقع خاموشی جراف های منزل به اتاق خواب فرزندتان میدهد پس یادتان نرود که این مدل بالشتک ها میتواند به عنوان هدیه ای مناسب و تاثیر گذار برای زاد روز تولد دخترتان مورد استفاده قرار گیرد.

 

مجموعه لوازم آرایش

خوب اگر میخواهید میتوانید این گزینه را به او هدیه دهید. همانطور که میدانید آرایش کردن در دختر ها به مد تبدیل شده و شما با دادن مجموعه لوازم آرایشی به عنوان هدیه تولد به همسرتان میتوانید او را خوشنود نمایید. و خاطره ای خوب از روز تولدش در ذهنش برایش به یادگار گذارید. با ما همراه باشید تا شما را برای خرید کادو راهنمایی نماییم

 

دسته گل

گاهی یک دسته گل یا یک گلدان پر از گل میتواند به عنوان کادویی جذاب زیبا و پر از احساس خیلی بهتر از بقیه کادو های تولدی که اینجا معرفی کردیم عمل نمایت و رضایت مندی و احساس شاد بودن را به همسرتان هدیه دهد خیلی از خانم ها علاقه دارند هر روز و برای هر مناسبتی یک شاخه گل یا یک گلدان پر از گل در یافت نمایند و فقط با گرفتن یک شاخه گل شاد میشوند پس این شادی را از آنها دریغ نکنید و برایشان گل هدیه بگیرید

کادو تولد گارد تلفن دخترانه بخرید

خوب همه میدانید که گوشی چقدر عزیز است و برای محافظت از آن همه کاری میکنید یکی از بهترین راه های محافظت از تلفن دخترتان هدیه دادن گارد های زیبای دخترانه برای تلفن هوشمند آنها میباشد شما میتوانید با دادن هدیه تولد محافظ تلفن یا گارد تلفن او را آسوده خاطر کنید که به تلفنش ضربه نمیخورد و شما همیشه به یادش هستید و همین کادو ساده احساس امنیت را برای دختر شما به ارمغان می آورد.قاب موبایل یک هدیه ویژه برای افرادی که ویژه دوستشان دارید. هدیه دادن و هدیه گرفتن و خلاصه کادو دادن و هدیه گرفتن شور و حال خاصی دارد اگر پول نسبطا کمی دارید و میخواهی طحفه خوبی برای عشقتان هدیه بگیرید پیشنهاد ویژه من به شما خرید یک قاب موبایل زیبا به عنوان هدیه برای تولد همسرتان میباشد با این کار هم موبایل گران قیمتش را از ضربه حفظ می کنید و هم علاقه خود را به همسرتان نشان میدهید و هم باعث میشوید تا زمانی که از قاب موبایلی که کادو گرفته استفاده میکند پیوسته به یاد شما باشد.

کادو تولد

 

اسپیکر بیسیم هدیه ای مناسب برای کادو دادن

خوب اگر مخاطبتان زیاد آهنگ گوش میدهد و میبینید در بین سیم های هنذفری و یا بلندگو های باسیم گم شده است میتوانید برای خلاصی او از سر در گمی و خرابی بلندگو های باسییم برایش یک اسپیکر بیسیم را به عنوان هبه تولد هدیه بگیرید مطمینان طحفه تولد شما را میپسندد و بر روی چشم میگذارد و شما را بیش از پیش دوست خواهد داشت.

منوپد کادو تولدی مناسب همه سنین و همه سلیقه ها

همه میدانید دختر ها چقدر سلفی گرفتن را دوست دارند برای ااینکه دختر خانم ها را خوشحال کنید یک منو پادیا منو پد ابزاری که بتوانند به راحتی از خودشان سلفی بگیرند هدیه بگیرید این پیشکش تولد هم همیشه همراه دخترتان است و او را به یاد شما می اندازد هم کاربردی و موثر ااست و در مهمانی ها و دور همی های خانوادگی میتواند کار چند خانواده را برای سلفی گرفتن راه بیاندازد. پس هدیه تولدی بگیرید که کارایی بالایی داشته باشد. این هدیه برای دختران فعال مناسب است و هدیه ای مناسب برای آن ها می باشد.

گوشواره بخرید و هدیه دهید

همانطور که میدانید گوشواره ها جز لاینفک زیورآلات خانم ها و دختر خانم ها هستند. همه در هر سنی که باشند گوشواره می اندازند و از گوشواره استفاده میکنند. شما میتوانید به عنوان کادویی مناسب برای همسر و یا دخترتان گوشواره را انتخواب کنید. اگر دوست دارید د گوشواره طلا به عنوان طحفه تولد برای دخترتان بخرید و شاید هم خرید گوشواره های نقره یا گوشواره های بدلی را بپسندید به هر حال از خرید گوشواره به عنوان هدیه برای دختر های جوان غافل نشوید.

کوله پشتی، کیف پول،کیف شونی

کیف یکی از ابزار های مورد استفاده خانم های جوان و دختر خانم هاست و البته برخی کوله پشتی همراه خود دارند و محصل اند یک کوله پشتی زیبای دخترانه و یا یک کیف پول چرمی زیبا میتواند کادویی مناسب برای همسر و،خواهر و یا دخترتان باشد اگر مخاطب شما نوجوان است حتما به مدرسه و محل تحصیل رفت و آمد دارد پس هدیه به او کوله پشتی هدیه دهید و اگر مخاطبتان برای گرفتن کادو به مدرسه نمیرود و مشغول تحصیل نیست طحفه مناسب برای او میتواند یک کیف پول زیبای زنانه و یا دخترانه باشد شما میتوانید برای هدیه دادن کیف شونی همرنگ لباس هایش به او هدیه دهید تا کادوی شما با لباس هایش ست باشد و زیبایی او را دو چندان کند.

عطر و ادکلن

همه میدانیم دختر ها عاشق تمیزی هستند و سعی میکنند با ظاهری آراسته و عطر زده در جامعه حاظر شوند پس عطر و یا رایحه مورد علاقه شان را انتخواب و به عنوان پیشکش تولد به آنها هدیه دهید شک نکنید که عطر یک کادوی مناسب برای هدیه روز تولدشان میباشد

 

شال و روسری کادویی مناسب برای دختر خانم های جوان

اگر همچنان نمیدانید چه کالایی را به عنوان هدیه روز تولد، کادو دهید پیشنهاد من به شما خرید شال و یا روسری است این گزینه نیز میتواند انتخواب بسیار خوبی باشد و زاد روز تولد همسر و یا دخترتان را برایش بیاد ماندنی کندبا خرید شال یا روسری کادویی ماندگار را برای دختر و یا خواهرتان به یادگار بگذارید.

عکس نوستالوژیک قاب شده بهترین کادو

قاب عکس میتواند کادویی مناسب برای دختران باشد یک عکس دونفره از خود و دخترتان و یا شما و همسرتان میتواند هدیه ی مناسب، ارزان قیمت و با ارزش باشد و مخاطب شما را بر سر ذوق آورد و ارمغان تولد بیاد ماندنی برایش باشد. همانطور که تا اینجا مشاهده کردید خرید تحفه تولد مستلزم شناخت دقیق خانم هاست و شما باید هدیه ای را برای خانم ها بگیرید که مورد استفاده آنهاست یا آن را دوست دازند و قاب عکس با عکس یادگاری درون قاب میتواند یک نوستالوژیک بیاد ماندنی و طحفه تولدی جذاب برای همسر،دختر ویا دوستتان باشد

گوی برفی

گوی برفی موزیکال پیشکش تولدی زیبا و دلنشین و جذاب برای همه سنین و همه سلیقه هاست از دختر های کوچک تا نوجوان و جوان گوی برفی را دوست دارند و همیشه دلشان میخواهد که حداقل یک نمونه از این گوی های برفی موزیکال داشته باشند. نتیجه این میشود هبه تولد دخترانه جذاب و قشنگ برابر است با گوی برفی. بله گوی برفی کادویی مناسب برای خانم هاست.

جعبه زیور آلات و بدلیجات موزیکال کادویی مناسب

جعبه زیور الات موزیکال کادویی مناسب برای آن دسته از دخترانی است که به بدلیجات علاقه زیادی دارند و هر روز یک مدل بدلیجات میخرند و می پوشند . برای نگهداری از بدلیجاتشان به آنها یک جعبه موزیکال جای زیور آلات هدیه دهید مطمینا ارمغان مناسبی برای دختران خواهد بود تا جواهرات و بدلیجاتشان را درست نگهداری کنند و به بدلیجاتشان در گذر زمان آسیبی نرسد.

ماگ جادویی

ماگ چادویی هم میتونه یک هدیه و هدیه تولد جالب باشه چون هم طرح هاش زیاده و هم مورد استغاده داره و خیلی ها ازش استفاده میکنند و میتونه به عنوان یک کادوی تبلیغاتی هم مورد استفاده قرار بگیره. در واقع جنس ماگ که یه کادو مناسب برای تولد هستش از سرامیکه و یه لیوان با فنجان سرامیکی چاپ شدست که با ریختن چای و یا قهوه در لیوان طرح روی ماگ جادویی تغییر میکنه و تا زمانی که در حال چای خوردن هستید حبه تولدتون زیباست و پس از خوردن نوشیدنی داغتون وقتی ماگ سرد شد طرحش دوباره برمیگرده سر جای اولش. به هر حال ماگ چادویی پیشکش مناسبی برای دختر خانم ها و خانم های جوان هست و به شما توصیه میشه اگر میخواهید کادحبه و تولد خاص، جذاب و دوست داشتنی، پرکاربرد و ماندگار هدیه دهید

انگشتر دخترانه، کادویی جالب و مناسب برای زادروز تولد

خوب قبلا راجع به زیور آلات و بدلیجات گفته بودم و خاطر نشان کرده بودم که بدلیجات و نیم ست های استیل و دستبند میتواند کادویی مناسب باشد در این بخش هم به شما میگویم که انگشت دخترانه فانتزی کادویی است که همه دختر ها دوست دارند و کادو تولد محبوب آنها است. کادویی زیبا ویژه تولد دختر خانم و یا خواهرتان که میتواند او را به وجد آورد و خوشحال نماید.

 انگشتر های دخترانه زیبا و مدل سال 2020 نظیر انگشتر تاج و پروانه و بی نهایت و یا انگشتر های نگین دار زیبا و فانتزی دخترانه دیگر کادوی مناسبی برای هدیه دادن در زاد روز تولد دختران است.

شمع معطر

شمع های معطر یکی از انتخواب های دوست داشتنی شما برای خرید کادو تولد است که میبایستی در کنار هدیه اصلی قرار گیرد. شمع های معطر با بویی دوست داشتنی و خاص روز تولد همسزتان را برایش بیاد ماندنی میکنند. پس اگر قصد دارید جشن تولد پرشکوهی بگیرید به شما توصیه میکنم شمع معطر یادتان نرود

عینک آفتابی بخرید

بخدا عینک گزینه مناسبیه در صورتی که بچه پولدارید یا در آمدتون خوبه،گیفت تولد عینک بگیرین، فوق العاده ست، طحفه ای ناقابل و بسیار ارزشمند و مناسب ویژه تولد دختر خانم ها مخصوصا مدل های جدیدی از عینک که اومده خیلی زیبا هستند از این مدل خرگوشی ها و یا مدل های دیگه عینک های آفتابی یا عینک دودی که دوست داشته باشید میتونید تهیه کنید و به عنوان هدیه روز تولد دختر تون یا دوست و یا خواهرتون بهش بدید. البته کادو تولدی جذاب و زیبا و تاثیر گذار میشه و میتواند مخاطبتون رو شاد کند و تا مدت ها همراهش باشه و او را به یاد شما و عشق و محبتی که نسبط به او دارید بیاندازد.

تیشرت کادو دهید

تیشرت های دخترانه و زیبا یکی از علایق دختر خانم ها هستند و میتوانید تیشرت زیبایی را خریده و در روز تولد دختر خانم و یا همسر، و یا خواهر تان به او هدیه دهید. اگر از سلیقه شخصی که برایش لباس می خرید آگاه نیستید خود او را همراه خود به بازار برده و طبق سلیقه اش برایش گیفت تولد بخرید تا تیشرتی که میخرید مورد پسندش باشد و کادو تولدی مناسب و بیادماندنی برایش باشد.

مجسمه چینی

این یک هدیه تولد دخترانه ماندگار و دوست داشتنی برای دختر مورد نظر شما خواهد بود؛ و می‌تواند به عنوان یک وسیله تزیینی آن را به اتاقش اضافه کند. ناگفته نماند که اکثر دخترهای نوجوان و جوان عاشق لوازم و وسایل تزیینی هستند و مجسمه تنها یک مورد از این وسایل تزیینی است می‌توانید به سراغ دیگر وسایل تزیینی دخترانه نیز بروید

کتاب

قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری. کتاب گوهر نابی است که هر کسی قدر آن را نمیداند اگر میبینید طرفتان به کتاب علاقه دارد و اوقات فراقتش را با کتاب میگذراند برایش کتاب بخرید و به عنوان کادو به او هدیه دهید بی شک از هدیه ای که برای تولدش خریده اید خشنود میشود اگر کتاب های علمی عمومی می خواند کتاب علمی و اگر کتاب های تخصصی میخواند کتاب تخصصی که دوست دارد برای هدیه بگیرید در صورتی هم که به رمان علاقه مند است رمان های نابی که در بازار موجود است را برایش بخرید و به او کادو دهید

دسته کلید

دست کلید های زیبا و جذاب میتواند کادویی مناسب برای همسرتان باشد البته میتوانید از دسته کلید های ست هم استفاده کنید و دسته کلید ست را به عنوان هدیه برای کادو روز تولد همستان به او هدیه دهید و با خرید دسته کلید ست به او نشان دهید همیشه و در همه هال به یاد او هستید. خلاصه اینکه دسته کلید ها از هر نوعی که باشند اگر به عنوان کادو خریداری شوند میتوانند پیوند و دوستی شما و همسرتان را دوچندان کنند چرا که همیشه با شما هستند و با دبدن دسته کلیدی که در روز تولد برای شما و یا همسرتان آورده شده است نا خود آگاه به زمان گرفتن هدیه تولدتان بر میگردید و همین مودت بین شما را افزایش میدهد. پس از خرید کادو غفلت نورزید و به هر بهانه ای هدیه ای برای همسرتان تهیه کنید.

کلیپس

کلیپس مو کادو یی دوست داشتنی برای خانم هاست از خرید کلیپس های موی زیبا و رنگارنگ غافل نشید چرا که تقریبا جزء محبوب ترین لوازم تزینی خانم ها ست کلیپس مو هدیه ای مناسب است که گران هم نیست و البته پرکاربرد است و به راحتی موهای همسران را جمع میکند تا جلوی صورتش را نگیرد. اگر قصد خرید گیفت تولد مناسب و ارزان قیمت را دارید ار گرفتن کلیپس مو به عنوان ارمغان تولد برای همسرتان غافل نشویذ.

 

کفش

بله شاید تعجب کنید اما کفش یکی از ظروریات هر زندگی است و با خرید یک کفش مناسب و هدیه دادن به طرف مقابلتان میتوانید برای سالها در ذهن او بمانیدچرا که هبه تولد گرفتن آن هم کفش، به عنوان هدیه روز تولد شور و شعف خاصی را در کسی که تولد گرفته ایجاد میکند البته شاید کفش جز هدیه های ارزان قیمت نباشد ولی اگر کفش مناسبی به عنوان گیفت تولد هدیه بگیرید تا چند صباحی دیگر نیاز به خرید هدیه ندارید چرا که کفش هایی که خریداری و طحفه داده اید اگر خوب باشند سالیان درازی کار میکنند و عشق و مودت شما را به همسرتان نشان می دهند.

آینه یک هدیه مناسب

آینه های فانتزی برای داخل کیف خانم ها بسیار مورد پسند خانم ها قرار میگیرد آینه هایی زیبا و جذاب با قابلیت بزرگنمایی یکی از وسایلی است که به شدت توسط خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند کادویی مناسب برای تولد آنها باشد همانطور که قبلا هم گفتم خرید هدیه مناسب تولد فقط بخشی از کار است و بخش دیگر مورد استفاده و مورد قبول واقع شدن پیشکش تولد شماست با خرید آینه کیفی برای همسرتان به عنوان ارمغان تولد نباید نگران قبول کردن یا قبون نکردن کادو تان از طرف همسر خود باشید چرا که این کادو بسیارپر کار برد است و حتما مورد قبول همسرتان قرار خواهد گرفت.

النگو

النگو یک هدیه ویژه و مناسب برای خانم هاست النگو ها پر کاربرد هستند و از جمله زیور آلاتی هستند که بشدت مد شده اند النگو ها کادو جذاب و پر اثر است با خرید و هدیه دادن یک یا چند لنگه النگو عشقتان را به همسرتان ثابت کنید.

 

 

 

جاکلیدی

یک جا کلیدی منحصر به فرد میتواند پیمناسب شکشی تولد جالب و البته قابل قبولی برای همسر شما باشد چرا که مورد نیاز اغلب خانه هاست وشما پولتان را برای خرید کادویی مناسب تولد دور نریخته اید جا کیدی یک هدیه ارزان قیمت است و به شما کمک میکند تا دیگر کلید هایتان را گم نکنید

بند عینک :

اگر همسرتان عینک میزند و مدام عینکش زیر پا خورد میشود و یا عینکش را گم میکند ویا اینکه ار به زیبایی اش توجه خاصی نشان میدهد میتوانید بند عینک را به عنوان پیشکش و هدیه روز تولدش به او هدیه دهید چرا که هم ارزان قیمت است و با این گرانی موجود در بازار خیلی به خرج نمی افتید و هم کادویی زیبا برای همسرتان گرفته اید که بسیار پر کاربرد است و البته با همین کادو شاید کوچک میتوانید دل همسرتان را به دست آورید.

 

 

تابلو نقاشی

تابلو نقاشی کادو انصافا بی نظیری است تابلو های نقاشی برای افرادی که به نقاشی و هنر علاقه مندند بسیار توصیه میشود اگر همسرتان به هنر علاقه مند است برایش یک تابو نقاشی هدیه بگیرید شاید یک منظره شاید هم یک چهره زیبا در تابلویی که برایش کادو میگیرید مناسب باشد هدیه تولد شما میتواند عشقتان را به همسرتان نشان دهد پس در خرید پیشکش تولد برای همسرتان خساست به خرج ندهید.

لپ تاب

اگر توانایی خرید بالایی دارید لپ تاپبخرید و کادو دهید بی شک هدیه دادن و هدیه گرفتن یک لپ تاپ به عنوان کادوتولد در زندگی تان مسیری نو ایجاد میکند چرا که لپ تاپبسیار پرکاربرد است و زندگی امروز بدون داشتن لپ تاب و وسایل دیجیتال زندگی بی مزه ای میشود اگر میخواهید زندگیتان را مزه دار کنید برای تولدش لپ تاب بخرید و عشق بی پایانتان را به همسرتان نشان دهید و او را وارد دنیای دیجیتال کنید.

مودم وای فای:

برای اتصال به دنیای نوین اتصال به اینترنت تنها راه است و این کار فقط با خرید یک مودم وای فای جهت اتصال به اینترنت امکان پذیر است تحفه و ارمغان تولد شما برای فردی که دوستش دارید میتواند یک مودم وای فای باشد تا هر زمانی که خواستسد بتوانید با هم در ارتباط باشید. مودم بی سیم یک هدیه محبوب برای نسل جوان است کادو تولدی که محبوبیت شما را دو چندان میکند پس در خرید کادو تولد برای همسرتان درنگ نکنید.

کنسول بازی یک هدیه جذاب و دوست داشتنی:

کنسول بازی کادو تولدی مناسب برای همه افراد در هر سنی که باشند و با هر سلیقه ای که داشته باشند است کادو تولدی است که هیچ فردی نمیتواند ردش کند بشدت جذاب و سرگرم کننده است و میتوانید با بازی با کنسول بازی خسگی ها یتان را از تنتان بیرون کنید و با کادو تولدی که گرفته اید خوش بگذرانید و همیشه به یاد لحظه ای که این کنسول بازی را کادو گرفتید باشید.

سنگ ماه تولد با خواصی جادویی و سحر گونه میتواند کادو توادی مناسب برای همسرتان باشد در صورتی که نمیدانید چه سنگی متعلق به ماه تولد همسرتان میباشد و از خواص جادویی سنگ ماه تولد اطلاعی ندارید شما را دعوت میکنم تا با مقاله سنگ ماه تولد همراه باشید

 



سوالات متداول

خوب بایداول بگی کادو دخترونه میخوا یا پسرونه ؟ خوشبختانه ما اسنجا در سیلورا کلی وسیله که میتونی به عشقت، دوستت،برادرت یا خواهرت هدیه بدی رو اینجا لیست توای این مقاله لیست کردیم میتونی بیای و متن رو بخونی


خوب چواب این سوال سخته چه سن و سالی داره و از چی خوشش میاد طبق سلیقش باید براش کادو بخری اما تا جایی که تیم ما میدونه دختر ها همه از عروسک خوششون میاد و البته طرفدار پر و پا قرص زیورآلات هم هستند میتونی پلاک اسم نقره براشون بخری یا یه دستبند ماه تولد خلاصه اشیاء زیادی هست که میتونی به عنوان هدیه برای دختر خانم ها بخری


عباس روستایی

عباس روستائی حسین ابادی

سلام من عباس روستائی هستم مدیر و موسس سایت سیلورا . کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار دارم و استاد دانشکده خوارزمی ملایر. عاشق نقره سازیم و یه کارگاه نقره سازی دارم که هر چی دلت بخواد توی کارگاه نقره سازیم تولید میکنم . به شدت دنبال یادگیری هستم و همه جوره از یادگیری مباحث مربوط به حوزه کاریم برنامه نویسی استقبال میکنم و دوست دارم اطلاعات بیشتری در مورد نقره و روش های مختلف ساخت زیورآلات بدست بیارم.هرچند در این زمینه تجربه ای 5 ساله دارم ولی بازم دوست دارم یاد بگیرم. عاشق نوشتن هستم ومقالات مختلفی تو حوزه زیورآلات نوشتم و سعی میکنم هرچی یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بذارم . امید وارم از خوندن مقالاتم راضی باشید وبا خوندن مقالات وب سایتم به دانشتون اضافه بشه و اطلاعات عمومیتون بالاتر بره .

مشاهده اطلاعات بیشتر